Druk białym kolorem.

Biały nadruk w technologii cyfrowej, bazującej na palecie CMYK, to coś osobliwego i unikatowego. Dzięki HP Indigo, korzystamy z dodatkowych kolorów m.in. Pantone White. Co więcej, możemy wielokrotne położyć go na tym samym podłożu, by uzyskać głęboką, kryjącą biel.
 

  • Stylowy kontrast białej farby na ciemnym podłożu. 
  • Ozdobne papiery barwione w masie.
  • Eleganckie projekty graficzne.
 

Produkt polecany osobom lubiącym oszczędne w formie, a zarazem eleganckie wydruki.
Uwaga! Zapoznaj się z zasadami poprawnego przygotowania pliku.  

Prostokątna czy zaokrąglona?

Możesz postawić na klasykę i zamówić wizytówkę
w formacie 90x50 mm lub wybrać delikatne zokrąglone narożniki.

Wizytówka prostokątna w tradycyjnym formacie, spotykanym najczęściej.
Wizytówka zaokrąglona z lekko zaokrąglonymi czterema narożnikami.

Papiery ozdobne barwione w masie.

To papiery niepowlekane o jednolitej barwie. Nero i Red charakteryzują się gładkim
podłożem, a papiery Color Style bardzo subtelną strukturą.
Drobne zniszczenie wizytówki nie będzie na nich widoczne - papiery nawet po przerwaniu
czy wielokrotnym zgięciu są w pełni zabarwione.

Color Style Ivy Green 300g - papier w kolorze leśnej zieleni, będzie elegancki i stonowany.
Color Style Dark Blue 300g - szafirowy papier wyeksponuje kontrast z drukiem, dodając wizytówce nutkę koloru.
Skin Red 270g - czerwony papier wyeksponuje biały nadruk i nada wizytówce wyrazistości.
Sirio Color Nero 270g - czarny papier będzie idealnie kontrastował z białym projektem graficznym.

Zamówienie w trzech krokach.
1. Wybierz szablon 
Skorzystaj z darmowej bazy szablonów graficznych i kreatora do personalizacji.
2. Ustal parametry produktu.
Wybierz m.in. rodzaj papieru oraz jego gramaturę, sposób uszlachetnienia druku oraz odpowiednią ilość.
3. Złóż zamówienie.
Po zarejestrowaniu się masz wpływ na adres dostawy, rodzaj płatności oraz danych do rachunku.

Wszystkie powyższe papiery posiadają certyfikaty organizacji Forest Stewardship Council®. Przestrzeganie wytycznych FSC podczas ich produkcji umożliwia pozyskanie drewna z lasów zarządzanych w odpowiedni sposób, zgodnie z zasadą ochrony żywotności lasów i  ich bogactw biologicznych.

.  

 

 

Poprawnie przygotowany projekt.

Sposób przygotowania obiektów na projekcie jest niesamowicie istotny! Jeśli Ci się nie uda, maszyna drukarska
może odczytać obiekty jako biały kształt, a nie np. Twoje logo. Podążaj za kilkoma prostymi wskazówkami,
a Twoja wizytówka zostanie wydrukowana bezbłędnie.

1. Logo musi być wektorowe (przygotowane w krzywych).
2. Obiekty wgrywane do szablonu zapisz w pdf lub svg.
3. Nie wgrywaj plików płaskich.
Jak edytowć szablon?

Skorzystaj z kreatora. Udostępniamy narzędzia tekstu oraz obrazu, dzięki którymmożesz edytować teksty
oraz wgrać swoje logo. Staraj się nie zaburzać koncepcji szablonu, ale dopasować swoje dane do projektu
graficznego zaproponowanego przez naszych specjalistów.