Wizytówka ma warstwy.

Wizytówki warstwowe (inaczej kaszerowane) z kolorową przekładką cieszą się niesłabnącą popularnością. Wykonane są w technologii Multiloft, umożliwiającej łączenie ze sobą kilku
warstw papieru, bez klejenia na mokro. Zdecyduj jaki rodzaj papieru i kolor przekładki najbardziej Ci odpowiadają.

3 warstwy

  • 1. Awers (przód) – nadruk na niepowlekanym papierze gładzonym lub o delikatnej strukturze.
  • 2. Kolorowa przekładka – do wyboru 12 kolorów.
  • 3. Rewers (tył) – zadrukowana druga strona wizytówki, na tym samym papierze, co awers.

Nie zawsze konieczne jest użycie niestandardowych podłoży czy uszlachetnień, aby wizytówka spełniała swoje zadanie, wyglądając przy tym schludnie i elegancko.

Do wyboru, do koloru.

Ten delikatny akcent potrafi zmienić charakter całego projektu.
Wybierz jeden z 12 kolorów, który dopełni design Twojej wizytówki.

biała
niebieska
kraft
fioletowa
czerwona
czarna
różowa pastelowa
żółta
zielona
turkusowa
różowa
pomarańczowa

Dwie opcje papieru do wyboru.

Proponujemy papiery, przystosowane do technologii Multiloft. Ich zewnętrzna strona przeznaczona jest do zadruku, wewnętrzna natomiast pokryta klejem kontaktowym, zapewniającym łączenie warstw wizytówki.

Multiloft Biały Pure Papier bielony, o delikatnej, naturalnej strukturze, która nadaje wizytówce minimalnej szorstkości.
Multiloft Biały Opaque Gładzony papier o idealnie równej powierzchni, bardzo przyjemnej w dotyku. Zwany jest także satynowym.

Jaki wybrać kolor przekładki?

Projekty graficzne mogą być barwne, minimalistyczne, różnić się ilością użytych kolorów, posiadać nie tylko grafiki, ale i zdjęcia. Jak w takim razie wybrać kolor przekładki pasujący do całości?
Mamy na to trzy sposoby.

1. Wyodrębnij podstawowy kolor użyty w swoim projekcie – wybierz najbardziej zbliżony kolor przekładki.
2. Do projektów czarno-białych może pasować każda przekładka. Wybierz swój ulubiony lub najbardziej pasujący do firmy.
3. Pozwól sobie na odrobinę szaleństwa i wybierz kolor kontrastujący z designem lub dopełniający go – nawet jeśli nie występuje w projekcie.

 

 

Zamówienie w trzech krokach.

1. Wybierz metodę przygotowania projektu.
Edytuj szablon, projektuj w kreatorze lub wgraj własny projekt.
2. Ustal parametry produktu.
Wybierz m.in. rodzaj papieru oraz jego gramaturę, sposób uszlachetnienia druku oraz odpowiednią ilość.
3. Złóż zamówienie.
Po zarejestrowaniu konta masz wpływ na adres dostawy, rodzaj płatności oraz danych do rachunku.